Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-12, 10:58   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Trenger råd og hjelp, total stagnering

4 daglige måltider av den størrelsen blir for mye for meg iallfall, men vi er jo forskjellige. Jeg spiser vel 2-3 sånne og 1-2 lette (bare et egg eller glutenfri knekkebrød med smør/røkelaks). (Spiser mer karbohydrater enn mange her jeg da. )

Ser liksom ikke noe annet som jeg hadde tenkt på. Det kan jo også være at kroppen din må "ta seg igjen" en periode. I så fall hadde jeg passet på å bruke en multivitamin/ketolysetabelettene eller noe liknende tilskudd. Eller legge inn et et måltid eller to med lever i uka (naturens egen multivitamin). Lite energi kan jo tyde på at du ikke får utnyttet det du spiser og da er det lurt å tenke på om du har de sporstoffene du trenger. I energiomsetningen så er b2/b3, jern, sink, jod og selen spesielt viktige - i tillegg til magnesiumen.

Men *leser med store øyne* 12 kg på 2 måneder??? Vel - det ER ikke rart at kroppen må hente seg inn da. 12 kg på ETT ÅR er mer normalt. Slapp av i en måned... og hold på motivasjonen du.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat