Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-13, 19:02   #699
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Sjokoladebananen, her.

Jeg har laget disse knekkebrødene mange ganger og digger dem, derfor ble skuffelsen sååå stor når jeg lagde dem i går med resultat i at bakepapiret satt bom fast i knekkebrødene. Hadde ikke sjans å få det av, så begge brettene med knekkebrød gikk i søpla! Lagde det to ganger, med samme resultat.
Noen som har en god forklaring på hvorfor i alle dager det skjer? Frustrerende!!

Du har ikke bommet og tatt matpapir i stedet for bakepapir da? Uansett - sillikonbakearkene som kan gjenbrukes ørten ganger er veldig fine til det aller meste.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat