Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-14, 20:42   #24101
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Du har oppdaget noe av det som har irritert meg grenseløst, Kanutten.
Nå har mine hatt sine diagnoser (selv om det er blitt flere i nyere tid) siden de var små, og ikke er de like omfattende som de dine barn har, men jeg har likevel kjent på den avmaktfølelsen når as norge forlanger at ungene skal være voksne og klare seg selv og finne ut av alle de byråkratiske tingene som kreves.
Eneste måten og klare det på såvidt jeg vet, er at du har en lege som sykemelder deg de gangene det trengst eller prøver å få lagt møter og slikt til en mest mulig gunstig tid slik at du slipper unna med bare litt fri. Pleier å fungere om du har en forståelsefull sjef.

Jeg er nå blitt sykemeldt 20%. Myalgi grunnet stress. Sant, men samtidig gir det meg rom til å avtale alle møter etc etc på disse dagene. Forståelsesfull sjef? Hva er det?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥