Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-12, 15:50   #5
Sorgfri
Medlem
 
Sorgfri sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 70
Sorgfri er på en erverdig vei

Sv: Undervektige, syltynne barn - hjelp!

Takk for gode råd. :-)

Jeg skal prøve ut det med kakao med kokosmelk, men lurte på hva du bruker for å søte det med Imse?
Skal prøve ut de andre tingene også. Har gitt ham kyllingvinger og litt grønnsaker i matpakke, og noen ganger pølsebiter og gulost. Han spiser ellers 1 brødskive til frokost, og 1 i løpet av en hel skoledag. Han er 10 år om under 3 måneder, er 122 cm høy og veier ca 20 kg...

Grunnen til at jeg er så bekymret Kitt er at når andre foreldre reagerer kan barnevernet bli koblet inn. Faren hans bor på andre kanten av landet, og vil gjerne ha ungene.

Det er det ene. Det andre er humørsvingningene til gutten min. Han kan snu om fra å være blid til rasende og furten på et sekund, tåler ikke motgang og eier ikke tålmodighet. Han er veldig negativ til det meste. Heldigvis gjør han det bra på skolen, men det er en evig kamp å få ham til å gjøre leksene når han alltid furter for et eller annet. Har tro på at å kutte karbohydrater vil hjelpe. Ga ham stekt kylling da han kom hjem fra skolen i dag, og han spiste et par biter ihvertfall. :-)

Tar imot alle godt råd og erfaringer med stor takk!

__________________




I ferd med å bli lettere!
Sorgfri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketolysekur :-) Svar med sitat