Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-06, 08:28   #8
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Eurodietten igjen

Opprinnelig lagt inn av komkari

Grunnen var ganske enkelt at hun ikke hadde innsikt i hva hun kunne spise etterpå og sikkert var drittlei hele "posematen"! Derfor var hun raskt tilbake i sine vanlige søte spisemønster igjen! Nå har hun igjen startet opp med Eurodietten! Lurt!???

Tror dette kan være vanlig hvis man ikke følger opplegget. Og blir fulgt opp. Jeg har jo hatt to runder med "idiotisk" bruk av Eurodiett tidligere, så jeg vet hva jeg snakker om. Uten at jeg dermed besitter sannheten. Stor forskjell.

Fase 4 på Eurodiett heter "Kost og Vekt i balanse" - og det ER MENINGEN at man innen man kommer til den fasen skal ha gått kurs i regi av Fedon for å få hjelp til å legge om matvanene. Og for å lære hva som skjer i kroppen når vi spiser den maten vi har gjort når vi har blitt overvektige. Skipper man dette - og tenker at 'dette klarer jeg selv', så tror jeg det er dømt til å mislykkes. Men det er lett å føle seg "på toppen av verden" når kiloene er borte men det er jo også da den faktiske JOBBEN begynner.

Jobben med å opprettholde god helse og riktig og sunn vekt.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat