Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-13, 14:41   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Forsiktig omlegging av kostholdet til min 11 åring

Så hyggelig å se deg igjen!

Sånn ca spiser min lille smule:

Frokost: skyr eller tyrkisk yoghurt med nøtter, evt knekkebrød med smør og masse pålegg
Lunch (hjemme. I barnehagen består den nok av brød): går mye i egg og grønnsaker. Evt havregrøt med masse cottage cheese, sukrin og kanel.
Middag: fisk/kylling med en grønnsaksrett eks blomkålgrateng, blomkålris, kokt brokkoli ol. Serverer som oftest ikke noe pasta eller noe som helst her..
Kvelds: knekkebrød med masse pålegg

Men hun har alltid spist sånn, så du må kanskje endre et og et måltid, tenker jeg. Han er jo en ung, kjekk, aktiv gutt, og at andre gikk opp 75 kilo ved å spise knekkebrød, trenger ikke ha noe som helst med hans kostholdsomlegging å gjøre. Du har vel endel kjennskap til Fedon, om jeg ikke husker feil, så sikkert mye derifra du kan bruke.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat