Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-15, 09:41   #81
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiet 2015-tråden

Helga har gått overraskende bra, selv om jeg har vært syk. Fordelen var at jeg ikke hadde lyst på noenting og da kunne jeg like godt spise produkter som noe annet Så jeg har tvunget meg til å spise fire pr dag, med unntak av lørdag da vi var borte og jeg bare hadde med "kaffemat". Da ble vi påspandert kinamat siden vi ble lenger enn vi hadde tenkt, og jeg spiste kylling chop suey med grønnsaker.
Fikk sjokk da jeg gikk på vekta i dag!! -1.5 kg over natta! Måtte kontrollveie sikkert ti ganger, flytte vekta, flytte katten (selv om det jo ville slått ut motsatt om han la snuten nedpå... ), men det var samme hver gang. Med den kg jeg gikk ned de to dagene før er det altså 2,5kg på 3 dager. Og det på tross av feber og sykdom. Har kroppen endelig gitt opp motstanden? (Eller har jeg forbrent det ved all feberfrysinga? )
Dagens måling er faktisk 0,2 kg under laveste måling i forrige runde! Og 4 kg unna laveste vekt pre-graviditet

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 16-02-15 kl 12:44.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat