Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-15, 15:25   #5
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Som substitutt for stekeovn på lite kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Ser poenget, men kan være like greit å tenke litt langsiktig kanskje, når du likevel skal ut å kjøpe noe sånt? Kjipt om du flytter derfra og så står du med stekeovn, men ikke kokeplater i ny kåk.

Knis. Vanligvis bor man jo i leiligheter med stekeovn og kokeplater, jeg håper virkelig ikke at min neste bolig er så uten mattilberedningsmetoder at jeg ikke har kokeplater.

Men ser poenget ditt også. Og de med kokeplater er jo ikke mye dyrere. Men om jeg finner ut at jeg regner med å ha leilighet med stekeovn neste gang, er den brukans, den der i linken?

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat