Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-06, 22:30   #5
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Jeg må si at jeg syns du skriver veldig bra - og jeg syns faktisk at det er spennende det du skriver. Betyr ikke at jeg er helt enig - men ikke så uenig heller.

Hva er det jeg driver med her egentlig? Dette er vel egentlig ikke noen tilbakemelding, er det? Men jeg vil vel kanskje egentlig si at jeg syns du setter fingeren på noe som er viktig. Tanker jeg også har hatt. Snev av. Tanker som har dukket opp av og til. Tanker som er spennende og viktige - og som jeg syns det er beundringsverdig at du "buser inn her" og "slenger i ansiktet på oss fanatikere" .

Takk for innlegget. Dette skal nok få godgjøre seg hos meg - og du har HELT SIKKERT pøst på med masse brannfakler her.... så flere tilbakemeldinger får du sikkert.

og lykke til med dine valg og din vei til dine mål!

Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat