Tråd: Ketostix
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-15, 15:11   #13
pernilla12
Juniormedlem
 
pernilla12 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2015
Innlegg: 21
pernilla12 er på en erverdig vei

Sv: Ketostix

Opprinnelig lagt inn av Tirill77, her.

Helt enig med deg .. I går kveld viste ketostixen mye mørkere farge og det kjente jeg faktisk på kroppen før jeg testa, så det er nok annerledes ja.
Når cet er sagt går det VELDIG sakte nedover ( egentlig ikke i det hele tatt) og gubben er i ferd med å gi opp nå etter tre uker..
Hmm.. jeg får fortsette å motivere. denne gangen er nemlig planen at hele familien skal over på mer lavkarbo. Til og med sønnen på 9 som har litt konsentrasjonsproblemer.. ( vanlig for en 9 åring) men han er også i overkant aktiv og jeg tror dette er like viktig for ham som for oss.. Med han tar vi det gradvis og han kan selvsagt spise mer karb enn oss, men visse ting kutter vi nå ut for ham også- Det føles bra å gjøre dette for oss alle sammen. Det føles så riktig

Hei! Nå er jeg nybegynner da jeg har holdt på i tre uker. Men vil det si at det samme gjelder deg? Med det mener jeg at du også startet for tre uker siden? Jeg kan veldig lite om dette, men leser at det kan gå opp til fire uker for noen at kroppen venner seg til lavkarbo. Så om vekten stagnerer, ikke gi opp! For min del følte jeg ikke noen vektnedgang de første to ukene, men gikk ikke på vekten heller, slik at det er sagt. Men egentlig følte jeg heller la på meg. Gudene vet, det får jeg aldri svar på, siden jeg hadde "vektfobi". Men tror jeg fikk i meg flere karbohydrater enn jeg var klar over, samtidig var jeg jo i ketose på kveldstid. Og videre tenker jeg at det må være superbra for barn at man unngår sukker. Blir følgende å følge deg.

pernilla12 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat