Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-08, 00:11   #23
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Når jeg er sugen på noe etter middag

Heistad selges på nesten alle butikker. Prix, Obs, Mega, Kiwi, ja jeg tror jeg har sett dem alle steder. Jeg liker veldig godt Confecta, synes den er best. Den har de ikke alle stedene, men jeg har sett den på Obs i hvertfall. Finnes i lime, jordbær og ananas.
Lime er veldig godt i ostekake, som du forresten kan lage som lavkarbo-variant, og den smaker helt ekte ostekake. Nydelig. Gerd har en flott oppskrift, ellers bare rett og slett lager du en av disse sukkerfrie geléene med halv mengde vann og avkjøler den litt (ikke stivne). Så pisker du en pakke kremfløte stiv, og visper sammen et beger creme fraiche eller seterrømme og en pakke Philadelphia naturell og litt Sukrin, Splenda eller annet søtstoff etter smak (husk at geléen også er søt, svært søt).
Bland alt godt sammen og hell feks. over en hjemmelaget nøttebunn i kakeform (mal nøtter etter smak og bland med mykt smør og evt. litt søtstoff i en food processor, bre ut i en kakeform og sett kjølig en halvtimes tid), eller i en form og servér som fromasj.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat