Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-11, 11:39   #1860
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Lykke til med denne runden av ketolyse, Pheona.

Mona K: snakker rart i trøndelag? Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Joa, kan i grunn forstå det. jeg gjør vel det jeg også.

Val: Jeg var veldig streng med meg selv disse seks månedene. Jeg tror jeg gikk tre måneder på kuren før jeg unnet meg å prøve lightbrus og bacongull. jeg skeiet knapt nok ut på hele tiden jeg holdt på, for jeg ville i mål så fort som over hode mulig. Jeg var passet også på karbene og porsjonsstørrelsene, for visse dager er det mest fristende å spise når man vil og ikke bare når man er sulten. jeg gjorde vel egentlig alt riktig mens jeg slanket meg. Jeg fikk ikke trenet så mye som jeg skulle ønske da, for jeg plagdes sånn med bekkenet, men jeg trenet rolig og jevnlig (men ikke nok til å ha en klar slankeeffekt, kun muskelbevarende/-styrkende for å si det sånn). Jeg fant ingen partystoppere, og jeg tror ikke jeg reagerer noe særlig på karbohydrater heller. da jeg gikk fra lavkarbo og over på høykarbo så gikk jeg opp 700 gram og holdt vekten lenge. Da den økte de siste kiloene, var det ene og alene min feil.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat