Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-11, 23:15   #1
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

"Hvordan vinne venner"

Helt fascinert av denne boken "Hvordan vinne venner" av Dale Carnegie. Jeg så en annonse om boken i VOF faktisk, og fant ut at de hadde den på det lokale biblioteket.

Denne boken er for alle som føler de ikke blir hørt, som opplever at de alltid taper krangler, eller de utvikler seg til å bli ubehagelige. De som hater å holde tale, men som har behov for å si noe. De som trenger å få andre til å endre mening... i det hele tatt!

Kjempeenkle teknikker og maaaaange eksempler på bruk av de - denne anbefales for ALLE - uansett kjønn, stilling, alder osv.

Jeg skal lage meg en oversikt over stikkordene til teknikkene og henge opp på tavla mi OG jeg skal lese boken et par ganger til så jeg er sikker på at jeg husker det som står der

(Det morsomste er at boka ble først utgitt i 1936... Jepp! )

HIGHLY RECOMMENDED! Hilsen bok-ormen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat