Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-14, 21:05   #10
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hudproblem: Hva er dette?

Jeg fant ut for ca 24 timer siden hva det var, så nei jeg har ikke stått på for å finne årsak nei utenom å google det en times tid i går Som du ser ovenfor har jeg gjort en del ting med huden som jeg nå har funnet ut kan forverre problemet så jeg tenker jeg begynner i den enden før jeg evt. begynner å se nærmere på om kostholdet kan være årsaken. Sånne kostholdsutforsknings syns jeg genrelt er slitsomt å drive med Jeg har ibs og har brukt mye tid og krefter på å finne ut hva jeg kan spise og ikke bør spise, så jeg vet hvor slitsom den prosessen er, så det er noe jeg sparer til slutt og bare hvis jeg må Dette er jo heldigvis bare et kosmetisk problem.


Sist redigert av Cyan : 11-07-14 kl 21:12.
Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat