Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-11, 12:42   #8
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nå har jeg mensen på 11. dag!!

Opprinnelig lagt inn av Bolla P., her.

Jeg har veiedag i dag og har kun gått ned 0,8 kg. Innmari snålt. Forrige uke gikk jeg ned 3 kg. Satser på at jeg kan skylde på mensen, for jeg ligger nesten på det mørkeste på stixen.
Blææh!

Wow, det er jo masse ned! Den første uka slipper kroppen overflødig vann som karbohydratene har fått kroppen til å holde igjen. De fleste går ned 1-2 kg vann første uka, noen mindre og noen mer. Etterhvert sies det at det er best å gå ned 2-4 kg i måneden som vil si 0,5 til 1 kg i uka. Jeg står stille i tre uker for så å gå ned i en uke og så står det stille i tre uker igjen. Ca i alle fall. Det er så mye som har innvirkning på vekta. Vannstand, tarminnhold, syklus +++.

Og ikke heng deg opp i fargen. Utslag er utslag. Måler du 2 timer etter siste måltid på kvelden? Det er det som er den mest pålitelige målingen. Mørk farge kan bety at du er dehyrert.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat