Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-11, 16:40   #9
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vinn PT i et år!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Kunne tenkt meg en PT selv jeg.. Ikke før, for da klart jeg helt fint å trene skikkelig selv, men nå med denne knekte skuldra blir det bare helt teit og usammenhengende og pinglete.. Men stoler ikke på de PTene jeg har sett med den skaden altså!

Trening, eller rettere sagt opptrening med/eller etter skade bør foretas i samarbeid med en som VET hva han snakker om ja. Det er jo forsvarlig, men PT på generelt grunnlag bare for å gå rundt på et treningssenter blir bare "dumt" for en som har for lite vett, men for mye penger.
Det som kan være ok, er å få treningsveiledning i ny og ne for å tilpasse treningen til dedikerte, klare målsetninger. Men da snakker vi en som følger deg opp, litt som Atle Kvålsvoll gjør det med Thor Hushovd.

De PT som vi ser på treningssentre er bare tullete uten mål og mening, men herregud, har jo folk penger så må de jo for all del bruke de på akkurat hva de vil. Hvis man vil kjøpe inn 20-30m3, ja kubikk med vannflasker til familien til bruk istedetfor springvann så må de da gjerne gjøre det så klart. Det ville vært like tullete, men har man penger så hvorfor ikke?

Hadde vel vært ok å kun lage mat, dusjet osv med kildevann fra "Voss vann".....

  Svar med sitat