Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-13, 10:18   #9
Storemy
Juniormedlem
 
Storemy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 44
Storemy har en fantastisk aura rundt segStoremy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som sliter med søtsug?

Hei! Det høres ut som det er "stakkarslilledeg" som trenger smågodtterapi, og at det ikke er noe reelt søtsug? Men uansett, og selv i ketose kan du spise bittelitt lavkarbosnop! :-) Jeg lager Bountybiter av kokosmasse, kokosfløte og cocosa og søtt, i isbitforma, og trekker de med sjokolade hvis jeg gidder. Seigemann/gelèfigurer av gelantin og Funlight, den nye ZerOH med ferskensmak er sikkert kjempegod, rullet i sukrin. Issjokolade av sjokolade og cocosa i små konfektformer av papir. Se f.eks detsoteliv, kan varieres med peppermyntesmak. Frysetørkede bringebær trekt med hvit sjokolade. Nannahs punsjeboller. "Trillingnøtt" av 3 ristede hasselnøtter trekt med sjokolade. Sjokoladetrøfler av sjokolade, fløte og smør, formet til kuler og rullet i kakao. Vivians nøttegodt. Eggedosis! Men erfaringsmessig opprettholder man søtsuget ved å spise søtt.. Finn noe annet til trøst og kos? En katt? :-D

Storemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse vanligvis, nå 50-70 gr karbo.. Svar med sitat