Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-14, 12:55   #9
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Trenger litt hjelp ... (Atkins induksjon)

Nei, du trenger ikke spise mer. Eller mindre. Du spiser når du er sulten, og stopper når du er mett. Så enkelt er det. Kaloritelling m.m. er bare egent til å forvirre.

Trening gir i utgangspunktet marginalt vekttap, for vekttap er dety kostholdet som er viktig. Men trening gir deg overskudd og velvære, så det er slett ikke å forakte. Jeg for min del opplevde at vekttapet stoppet opp en periode etter at jeg begynte å trene, for så å komme i gang igjen etter noen uker. Jeg gikk ikke like fort ned med trening som uten, men formen ble klart bedre. Så spørsmålet er ikke egentlig om du skal trene eller ei, men hvor mye du ønsker å gå ned i forkant. Jeg hadde det ikke travelt, kiloene forsvant uansett mye fortere enn de kom på i utgangspunktet...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat