Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-08, 22:15   #16
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Flere nye på Skaldemann?

Har holdt på med Lavcarbo i ca 3 mnd. Starta på 105 og har veksla mellom 103/ 105 i denne tiden. Har vert nøye med carbene under 15 om dagen, ofte under 10. har en relativt aktiv jobb. Så det har vel ikke blitt til 30 min moderat gange hver dag. Men er ganske pumpa etter jobb. Første uka så forsvant 2 kg (vann?) Har funnet her på siden at med min vekt så bør jeg drikke ca 3 ltr vann om dagen. Har klart det den siste uka (og det er hardt når en er vant med 3 kopper kaffe om dagen, og ikke noen annen veske) Det jeg har merka størst forskjell på er at før brukte jeg en stk Lypsyl i uka, nå trenger jeg den knappt.-- Bestillte boka til Skaldemann i går kveld, nå SKAL Fa-- skapet vekk fra magen. Gir meg ikke før jeg kan se snabben, og kommer nok til å fortsette litt til. Satser på sluttvekt på 70-75. Har et bide av meg selv som "pen ung mann," 70 kg og 30 år, kikker på det hver dag og tenker "Slik SKAL jeg bli igjen.

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat