Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-10, 14:07   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Milliliter omregnet til gram pluss fordeling av karbohydrater utover dagen

Det går ikke å omregne det, men det du kan gjøre er å nullstille en vekt med en skje på, og så veie skjea med olje i etterpå. (Eventuelt trekke fra vekta av skjea etterpå, om du ikke har den muligheten på vekta di)

Det høres ut som at du overkompliserer veldig , særlig om du er ny. Spis det du føler for. Er du uvant med fett, spis litt mer en det du er vant til. Om det er ned i vekt du skal, ser du nok hva som er passende etterhvert.

Du bør fordele karbohydratene, ja. Det er ikke slik at kroppen nullstiller seg ved middnatt, vet du

Nå ser jeg forsåvidt at du bare har skrevet "lavkarbo" som kostholdfilosofi, og det er egentlig ikke en egen filosofi i det hele tatt, men en samlebetegnelse på alle de filosofiene som er lave på karber.
Du har selvfølgelig lov til å ha noe egenkomponert, en jeg anbefaler deg på det sterkeste å tilegne deg den kunnskapen du trenger for å lykkes

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat