Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-04, 15:14   #1
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Du dauer om du går på Atkins

Du dauer om du går på Atkins. Har jeg fått høre. Samt at mannen selv døde av sin egen diett. Han var jo også fet. Samt den stakkars lille jenta som også gikk på Aktins som døde. Her er det bare å vente på å dø slikat Dagbladet og VG kan slå meg opp på førstesiden...

Jeg blir så eitrande dritt forbanna over folks uvitenhet og ikke minst manglende interesse og lyst samt evne til å sette seg inn i en diett før man går ut å kritiserer og spår dødsdommer over deg.

Derfor tenker jeg at når vi alle har nådd vårt mål.. i alle fall en del av oss. Så ringer vi Allers, Norsk Ukeblad, Hjemmet, Se og Hør, VG og Dagbladet og så får vi dem til å lage en reportasje om alle oss som OVERLEVDE og attpåtil lever i beste velgående om ikke ennå bedre enn før, samt er SLANKE!! Tenk deg: "Slank og levende med Atkins!"

Så kanskje resten av ola-dunk landet klarer å få øynene opp og noen kloke sjeler begynner å importere lavkarboprodukter til vettuge priser. Og Peppes Pizza begynner å lage pizzaer uten bunn med bare lavkarbo topping. Sætre kjeks begynner med lavkarbokjeks. Møllesentralen lager brødmixer til lavkarbobrød og Freia lager lavkarbo sjokolader.....

ok.... dream on baby....

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat