Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-14, 10:31   #75
mailen
Medlem
 
mailen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 61
mailen er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av JojoJulie, her.

Som kos har jeg ofte lagd kokosbollekake med sukrin eller hjemmelagd gele uten sukker (av sukkerfri saft)

Åh, det hørtes godt ut. Har du lyst å dele oppskriften du bruker? Det er sikkert tusen oppskrifter på det og, så greit å få en man har fått anbefalt.

Opprinnelig lagt inn av tjeldberg, her.

17. mai dropper jeg utskeielse, siden jeg har en planlagt utskeielse i juni. Men nå er ikke jeg en som egentlig feirer 17. mai noe særlig... For mye folk

Vi skal på fjellet, men jeg har bakt vanlig sjokoladekake til ungene og kanelkake med ostekrem til meg. Blåbærmuffins er også i box. Ingen utskeielser på meg altså!

Opprinnelig lagt inn av tjeldberg, her.

Det ble trening igår
Syns jeg var fryktelig flink!! Men spinning betyr at det er trist å sitte idag, litt for mange mnd siden jeg har vært på sykkelsetet tydeligvis Styrketreningen etterpå gikk ikke akkurat knirkefritt, men det er i hvert fall en start!

Spinning er en pine fra start til slutt, men effektiv fettforbrenning. Selv går jeg helst på zumba, corebar, step og sånt. Step har de ikke hatt på treningssenteret her det siste året, men corebar er digg. Nå er det lite timer på planen, men desto finere å gå turer ute. Gleder meg til det har smeltet på fjellet så man kan begynne med toppturer. Det er en flott aktivitet både for meg og ungene.

Har offisiell veiedag i dag og vektnedgangen var 2,4. Jeg er fornøyd!

__________________

mailen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat