Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-18, 11:32   #8
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Cøliaki og Ibs-c, gutt snart 15 år

Man må prøve seg frem rett og slett. For min del blir det for nazi å kutte ut bær og frukt, men som kamp sier - prøv med en og en ting, ellers er det umulig å vite hva han reagerer på. Skriv ned - det er kjempeviktig for man klarer ikke å huske alt etter en stund.

Selv tåler jeg ikke aspartam (får veldig mye luft og vondt i magen) og holder meg unna det meste av sånt, men bruker stevia. Sukrin smaker pjuk, sukrinmelis også synes jeg, men sukrin gold er bedre.

Lag heller lettsyltetøy selv enn det du får kjøpt i butikken, det smaker tusen ganger bedre! Bruk flytende stevia (jeg kjøper på iherb.com) eller sukrin gold og prøv dere frem med mengde.

Lykke til!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat