Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 13:56   #22
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Leter etter hurtigmat

Opprinnelig lagt inn av Liidama, her.

Kom plutselig på en lettvint snacks som jeg ikke har tenkt på på leeenge. Celleristenger og peanøttsmør! Kjempe digg. Men helst det sunne peanøttsmøret da. Et uten sukker og transfett.

Når jeg blir sulten ute, kjøper jeg gjerne en av disse skamgode ost og bacon pølsene (Narvesen eller seveneleven..), og kaster brødet. Er dette fy mon tro? Har hørt folk snakke om lavkarbo pølser, men det kan da ikke være så mye karber i en pølse uten brød? Eller....?

Fiskekaker, lunsjkaker og baconburgere fra ferskdisken blir det også en del av for meg.

I norske blandingsprodukter av kjøtt er det ofte opptil 6% karbohydrater. En typisk kioskpølse veier vel mer enn 100 gram, så litt avhengig av hvor rigid dietten din er, så kan det utgjøre en stor del av dagsrasjonen. Mange lavkarbo-pølser er dessuten myyye bedre (spør du meg), siden de som oftest har rimelig rent kjøtt/fettinnhold. Men: pølse uten brød er i alle fall bedre enn pølse med, hvis man ikke har noe annet alternativ

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat