Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-10, 19:50   #34
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ny Norsk Forskning på Ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

å ta resultatene fra masteroppgaven til Pål & co til inntekt for det han lever av og selger, ketolysekuren. At deltakerne fikk utdelt ketolyseboka betyr ikke at de har fulgt ketolysekuren til punkt og prikke... Ketogen diett er ganske mye annet enn bare ketolyse, som chunky påpeker.
Og når en ser på hva annet som gjøres av litt betenkelig markedsføring overfor en stadig større og voksende gruppe av mottakelige mennesker, ramla der inn en tanke hos meg om at Torkils første innlegg i denne tråden grenser til det uetiske.
Sykelig overvekt er et stort problem, og markedskreftene er sterke. Torkil, Grete Roede og de, og en rekke legemiddelfirmaer tjener grovt på oss.
Hadde vi syntes det var like greit om en forsker/lege markedsførte legemidler mot depresjon (som han/hun hadde patent på) på samme måte? I ukeblader, på nettforum, etc?
Derfor syns jeg det var litt ufint...

Og vet at mange er uenige med meg... So be it!

Riktig....

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat