Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-10, 21:02   #39
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Ny Norsk Forskning på Ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Dette blev dessverre litt mye prat om ketolysekuren. Nå VAR det den som de gikk på, jeg har snakket Pål om studien og levert alle produktene, bøker stix etc som de trengte OG det samme til de som "bare" skulle trene, i tilfeller de ville gå på kuren etter studien var avsluttet, når de oppdaget at de ikke hadde gått ned så mye som de på ketogen diett.
Men la ikke dette forplumre de gode poenger. Ketogent kosthold og trening fjerner fett fra kroppen. Og normalt kosthold og trening fjerner lite fett fra kroppen.
Dette har jeg prediket lenge. Spesiellt at trening ikke er velegnet som slankemetode alene.
Vi som tror på lavkarbo burde glede over at den første studie i Norge, som holder høy kvalitet, bekrefter det vi har påstått ut fra andre studier og erfaringer.
Det pågår andre studier i Norge om ketogent kosthold i forhold til bla. kreft. Flere kommer.
Mange av de eksisterende metoder som benytter kostindusert ketose kan overføre resultatene til sine konsepter.

Vennlig Hilsen
Torkil P Andersen

Det var en litt mer balansert oppsummering som det er vanskeligere å være uenig i
I disse hopptider, kan vi vel kalle det et telemarknedslag...

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat