Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 20:34   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Knekkebrød ... Igjen

Opprinnelig lagt inn av trineoev, her.

Hei! Takker og bukker!
Ja, foreløbig er jeg litt egenkomonert, for jeg vet ikke hva jeg kan kalle meg! Er så ny i gemet, at jeg ikke har fått en bok i hus ennå en gang..... Men jeg prøver å holde meg mest mulig unna karber. Har kutta ut poteter, ris, pasta, brød, kjøpesauser (lager selv nå), frukt,sukker...Spiser div rent kjøtt, kjøttpålegg, fisk og endel melkeproduker, grønnsaker over jorda pluss hvit og vanlig løk. Ja det er det jeg kommer på i farten. Men jeg drikker te. Er det lov på lavkarbo? Å så er jeg litt usikker på det med nøtter... Hva kan jeg spise å ikke? Det sises forskjellig.

Med mindre du har sukker eller honning i teen kan du drikke så mye du vil. Når det gjelder nøtter er vel gjengs oppfatning at en liten neve om dagen er bare sunt, men det inneholder grådig mye kalorier, selv om man ikke trenger å telle kalorier på lavkarbo så er det noen av oss som ikke kan bøtte innpå med kalorier uten å gå opp i vekt allikevel. Prøv deg frem.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat