Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-10, 11:15   #1
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Det stopper seg selv, sant?

Jeg synes ikke jeg trenger å bli så veldig mye tynnere, kan ikke huske sist jeg veide så lite som nå. På ungdomsskolen var det aldri fokus på vekt, husker vi hadde en vektkontroll hos skolelegen, men jeg husker ikke hva jeg veide. Men jeg vet jeg var nede i denne vekta høsten etter at eksen og jeg skilte lag, men den gikk jo fort opp igjen når tingene gikk seg til for min del.

Nå spiser jeg jo en del fett og vidunderlig mat og vekta triller nedover som bare det. Men det stopper av seg selv når kroppen min mener den er passe, sant? Jeg ender ikke opp som et vandrende beinrangel? Jeg klarer jo knapt å stappe innpå mer mat enn jeg gjør i dag... Om jeg spiser lavkarbo altså. Nammenam!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat