Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-09, 00:21   #2
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Dere som tar Metformin...

Man tar metformin i samråd med legen. Om en tabelett om morgenen er nok for effekten, ja da holder det. Hvis det ikke virker, øker du dosen. Jeg har brukt metformin i snart ett år og er veldig fornøyd. Da jeg begynte med de, så fungerte endelig systemet!
Jeg fikk Metformin fordi jeg har insulinresistens, dvs at insulinet mitt ikke virket. Og slik jeg forstår der, hjelper Metforminen insulinet som jeg produserer å virke. Det er en ganske harmløs medisin slik jeg forstår det, og jeg har hatt store forbedringer etter at jeg begynte med de, i forhold til PCOS-plagene jeg hadde. Desverre er det ikke alle som opplever dette, men håper du også blir fornøyd!
Lykke til

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat