Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-14, 22:58   #11
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Ketose - normalvektig

Er også normalvektig og lever i ketose for det meste tror jeg. Mellom 15-30 karber og trives med det. Har levd sånn her i 3.5 år og trener 2-4 ganger i uka men har ikke fått mer muskler. Det har nok helle r med alderen å gjøre. Det som er gøy på treningen er at når mye yngre, veltrente venninner må ta energidrikk eller -barer, fortsetter jeg som en en "durasell" med bare vann.
Har også periodevis 1-2 kg som kommer og går uavhengig av mine ønsker. Det siste året har jeg vært nødt til å passe litt på kaloriene også, noe skjedde med forbrenningen og kan ikke lenger spise "ubegrenset". Det er jo naturlig også.
Velkommen og lykke til Matmat!


Opprinnelig lagt inn av matmat, her.

Hei dere!

Tusen takk for alle svar!!

Jeg har bestemt meg for å prøve å være i ketose en stund og se hvordan kroppen reagerer, så øker jeg heller kh mer om jeg kjenner jeg trenger det - særlig i forbindelse med trening merker jeg nå at det tar litt tid før kroppen er i gang, men når den først er det kjennes det ut som jeg har mer energi enn før

Er det vanlig å bli mer støl etter trening på lavkarbo/ketose? Veeeldig støl i dag, pleier ikke bli det etter tilsvarende trening...

Ha en fin kveld!

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat