Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-13, 18:28   #13
Mat for sjelen
Medlem
 
Mat for sjelen sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 371
Mat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snill

Sv: E-BOK - Mat for Sjelens Søte Fristelser...

Opprinnelig lagt inn av nøtteliten:-), her.

Rett og slett imponerende arbeide som det står respekt av Tove.
Lakrisfudge med Gojibær Naaaamm,jeg er egentlig ikke noe sukkermunn men her var det fantastisk mye spennende for alle og en hver.

Trasig med kreftsykdom, men når jeg ser hvor bevist du er på hvor viktig riktig ernæring er for kroppen skjønner jeg att du er i gode hender.Dine egne.

Etter selv å ha brukt mange år på å sette meg grundig inn i kropp og helse har jeg etter hvert innsett mekanismene som gjør oss syke og ser at du er inne på mange viktige områder.

Jeg er selv ganske sikker på at kreftsykdom både kan forebygges,hindre tilbakefall og lang på vei kureres utelukkende med ernæring.

Tusen tusen takk for fine ord!! Så koselig at du likte boken, og at du fant noe som fristet

Ja, jeg forsøker å ta bevisste valg i forhold til min egen sykdom og helse, og mener selv at det i alle fall ikke skader å forsøke å leve på denne måten Om det fungerer gjenstår å se... Jeg håper kostholdet kan bidra til å forhindre tilbakefall, men må få presisere at jeg på ingen måte tror kostholdet alene kan kurere kreft Jeg følger legenes medisinering, og oppfølging, men bruker kosten som et supplement, i veien tilbake

__________________
Tove

Ta en titt innom bloggen min for flere bilder, oppskrifter og kanskje litt matinspirasjon - og kikk gjerne også på boken min...
http://sjelemat.blogspot.com/
Mat for sjelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat