Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-15, 10:17   #27
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: The Biggest Loser Norge

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Slike oppvåkninger kan man vel kalle å få motivasjon. Det er mye man vet man burde gjøre her i livet, men som man ikke gjør. Ofte fordi at man ikke har motivasjon nok eller fordi at man får noe ut av det man gjør isteden for dette man burde gjort. Men plutselig så skjer der kanskje noe som gir denne motivasjonen. Ihvertfall for en stund.

Jeg skjønner godt at man gir opp når man har nådd et visst punkt og det virker totalt uoverkommelig å gå ned selv noen få kg og man trenger å gå ned kanskje 40-50. At man blir overvektig pga av sykdom er så sin sak, men jeg er litt enig med Carisma i at jeg ikke helt skjønner at man kan plante seg i sofaen og slafse i seg pottis og sjokolade og spise på seg diabetes2 med åpne øyne... Når man må opp både en og to størrelser hver gang man kjøper nye bukser burde det da ringe en bjelle om at den digre sjokoladeplata hver kveld kanskje ikke er så lurt?

Det er jo ikke sikkert alle i programmet er klar over om de har underliggende faktorer som har ført til overvekten da og kanskje er det ikke alle som vil fortelle det på riksdekkende tv.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat