Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-06, 00:05   #10
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål ang. Skaldemankur

Hei igjen Iset! Jeg har vært innom sida di og du skriver bra! OG du kommenterer mye ser jeg. Det at du har hatt problemer på hjemmebane før i tida, må du bruke for å bli sterkere! Ikke la det som har skjedd være en unnskyldning for å feile eller en unnskyldning for å trøstespise.

Mange av oss har nok opplevelser tilbake i tid som ikke er bra. Ikke bare rus, men mobbing/erting, følelsen av å være anderledes, av at folk glor, at vi er noen feite monstre som eter mat under dyna. Vi mennesker er så gode til å definere normalt og unormalt at de er nødt å skape tapere. Men, heldigvis ser det ut til at flere her, og også du, har et positivt syn på det å endelig ta et oppgjør med egen kropp, og la livet vinne!
Takk for oppskriftene!

Ziggy!
Takk for fine linker og kommentar!
Jeg har lest en del her inne, og søkte egentlig personlige opplevelser rundt det å spise såpass "ekstremt" som Skaldeman og Atkins anbefaler. Jeg liker folk, og jeg liker folks egen beretning. Jeg er fryktelig nysgjerrig på hva folk gjør i forskjellige situasjoner!

Nille:
Jeg har vært inne på Skaldeman's side og funnet mye fint! Men det er den menneskelige relasjonen til dere her inne jeg søker. Og det ser ut til at alle er her for hverandre, så dette skal nok gå bra!

Hei igjen SSS!
Din uthollighet har jag icke betvivlad!
Fint å se at du er så til de grader inspirert og glødende i din misjon på de fetes mark! Hva skulle vi gjort uten folk som dedikerer seg til det de tror på? Det var jo også en sannhet en gang at jorden var flat. Og de som sa at den var rund, ble drept..

Det med sannhet er så mangt. Og i enhver krig er det alltid seiersmakten som skriver historien. Dette er en krig! Mobiliser!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat