Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-13, 09:55   #20513
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Ja, det må du faktisk gjøre i innstillingene på mobilen under kontoer tror jeg (er lenge siden jeg gjorde det). Der er det en innstilling for synkronisering. Slå av skiten, det er skikkelig irriterende Da jeg fikk min første smartphon ble både mail og facebook synkronisert, samt at den vist både sim-kort kontakter og de som lå på telefonen, så kontaktlista hadde typ 3-4 ulike oppføringer per pers.

Hmmm ... Prøvde nå, og inne på kontoer under innstilling står det at synkronisering er deaktivert, men den spør samma eff når jeg logger inn. Og jeg ser ingen andre alternativer når jeg leter heller ... Jeg vil jo ikke være pålogget facebook på mobilen hele tiden, liksom. Så rart!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥