Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-11, 22:27   #9
Catlin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Alder: 48
Innlegg: 5
Catlin er på en erverdig vei
Post

Sv: Marstartere som vil dele tips og oppskrifter?

Opprinnelig lagt inn av hannedt, her.

Jeg startet på torsdag 3/03/11, er veldig spent på ketolysekuren, om det virker for meg og om jeg forhåpentligvis greier å gå ned noen kilo! Er ikke glad i brød så den delen går greit, men sliter litt med å finne variasjon i maten jeg kan spise. Har selv et mål om å gå ned 20 kilo, kanskje litt vel ambisiøst, men det er lov å håpe!

Håper det er noen andre mars-startere der ute i forumet som har lyst til å komme med tips til mat og støtte hverandre litt her på denne tråden.

Jeg startet den 4/03/11 og er godt førnøyd med de 2 dagene som har gått... Har skikkelig troa på at dette er no for meg... *føles godt å være så innstilt* Har null peiling egentlig, men har jo blitt noen timer med lesing rundt om kring
Jeg har 35 - 40 kg jeg gladelig skulle bli kvitt, sånn helst i går liksom...
Har ikke så mange mat tips å gi deg akkurat, men det blir kanskje etterhvert... Liker ikke lage mat, ikke særlig god på det akkurat... Er et skikkelig brød menneske, lever gjerne på bare det... Rart at jeg er feit liksom... He he...

Her er det veldig lite variasjon i kosten, salater, kylling, egg og bacon, ost og skinke... Sitter nå og knasker litt bacongull Drikker vann, te og fun light...

__________________


Startet på ketolysekuren den 4.3.11...
Catlin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat