Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-06, 21:55   #10
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan fant dere ut hvilken filosifi dere skulle følge?

Opprinnelig lagt inn av tess81, her.

Det kan jo være som Aline sier ,at du er intolerant mot noe...men jeg er langt ifra noen ekspert, sliter litt selv fortiden har liksom hengt mæ opp i 73 tallet......

Jeg begynte på atkins forde ei venn av familien snakket så varmt om det, også hadde jeg en bok liggene hjemme, så da leste jeg den, og blei helt tent på opplegget.......men har ei kusine som går på Fedon og den passer kjempe bra for ho.....

Ja, mulig det...tar litt fløte i kaffen og noe i maten innimellom og rømme spiser jeg jo. Tror det må være det eller pepsimaxen. Eller at jeg ikke tåler grønt...er jo noen som gjør det også.

Jeg burde nok fulgt Ketolyse 100% strengt i 4 uker for så å gradvis prøve meg frem på hva jeg tåler og ikke tåler....

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat