Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-12, 18:21   #90
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustprat 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Uff. Jeg vet det er grusomt. Mange sier nok; det er bare en hamster. Men djises, jeg gråt i en uke når rotta mi døde for litt over 10 år siden. Man blir knyttet, og glad i de uansett!
Kos deg med pusene og fuglene du Puser merker ofte at man er litt trist, og da koser de ekstra mye

Ja, man blir kjempeglad i de søte, små pelsdottene. Faktisk så har pusene vært oppå meg siden i går kveld, så kan være de merker noe ja.

Hadde Dietta og familien hennes på besøk her i går og skulle da vise frem alle dyrene. Løfta opp buret til Dorthe og der lå hun død i kroken... Så det var jo sikkert litt kjedelig for dem også. Men det er jo sånt som bare skjer.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat