Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-12, 09:57   #18
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Periodisk faste

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Jeg dropper ofte frokost. Kaffe med cocosa er kanskje en form for frokost, i såfall holder den til lunch. Får ofte i meg kraftig lunch, særlig når vi spiser på hotellet i forbindelse med kundearrangement (cirka annenhver uke, holder meg unna dessertbuffeten). Deretter skikkelig middag i fem/seks tiden. Om jeg ikke trener, da spiser jeg KANSKJE noe lett før og middag etterpå. Er visst PF jeg holder på med for det meste også.

Jeg og en annen venninne konkluderte med a når vi først fikk oss mat, altså etter lunch, var det akkurat som om kroppen ble mer sulten? Når den får mat reagerer den med å ville ha mer mat? Føler andre det også? Bare følelse, for jeg er IKKE sulten, blir bare sånn fysen innimellom.... Drikker vann, hvis ikke hadde jeg gått opp i vekt tror jeg...


Cocosa er jo ganske greit med næring, så jeg vil ikke kalle det å "faste" frem mot lunch, akkurat. Bare litt.

Det du skriver der er grunnen til at jeg bare går periodevis på PF. Fordi at innimellom blir jeg sykt sulten, når kroppen først får i seg mat. Og da er jeg fysen på noe hele ettermiddagen. Og da er jo liksom litt av poenget borte. Men det er bare sånn i perioder.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat