Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-07, 20:11   #8
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins fettfaste

Har ikke noen meny til deg, men jeg leste akkurat dette kapittelet og kan nevne at fordelngen er slik:

90 % fett, 6 % protein og 4 % karbohydrater.

Dette overrasket meg egentlig litt, da jeg trodde karbohydratmengden på denne dietten burde være bortimot null. Her er det tydeligvis proteinene har kniper mest inn på.

Maten han ramset opp var uinteressant for meg, derfor har jeg glemt det meste allerede, men husker at han fokuserte på makademianøtter. Ja, og så telte kaloriene også en rolle her. 1000 pr dag sier han, og disse burde inntas fordelt på 4 eller 5 måltider pr dag. (Måltider og måltider fru Blom)

Har vært mye snakk om denne dietten i dag, og det er mest min skjyld kanskje, så jeg føler meg forpliktet til å si med store bokstaver at:

DENNE DIETTEN ER BARE BEREGNET PÅ PERSONER MED PÅVIST STOR METABOLSK MOTSTAND OG SKAL UNDER INGEN OMSTENDIGHETER BENYTTES I MER ENN 1 UKE AV GANGEN.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat