Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-07, 10:05   #17
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Atkins fettfaste

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

DENNE DIETTEN ER BARE BEREGNET PÅ PERSONER MED PÅVIST STOR METABOLSK MOTSTAND OG SKAL UNDER INGEN OMSTENDIGHETER BENYTTES I MER ENN 1 UKE AV GANGEN.

Hvordan vet man med sikkerhet at man har det?
Jeg prøver å finne litt ut av hva jeg skal prøve nå.... har vært i ketose i snart 6 mnd uten noe vekttap. Hatt Nilleuker, skaldemann-ekstrem, lokkebiff... uker uten ditt... og datt Har det fint med lavkarbokost... men skulle jo gått ned disse kiloene da. Har en BMI på 32 så jeg er ingen småjente heller

Hvis du har vært i ketose i 6 mnd uten å gå ned i vekt, så ville vertfall jeg gått til en lavkarbokyndig lege,(f.eks på Lindbergklinikken) og fått tatt blodprøver og blitt vurdert for insulinresistnes og andre sykdommer som kan gjøre at en ikke går ned i vekt/ har problem med å gå ned.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat