Tråd: Piskeklubb?
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-06, 11:17   #1
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Piskeklubb?

Jeg sliter litt med å få kommet i gang med treninga igjen. Var veldig flink en stund, men nå har jeg hatt fri litt for lenge. Dørstokkmila har blitt mange km lang..

Men trening må til.. Det veit jeg jo. Men skal jeg komme i gang så må jeg forplikte meg for noen. Der kommer dere inn..Hva om alle vi som sliter med å få gjort unna treninga forplikter oss til hverandre? Hver uke legge ut ukeplan og så rapportere hver gang trimmen er gjort eller ikke gjort. For så å motta enten ros eller en skikkelig omgang med pisken!

Fjonkens ukeplan 17-24 april

Mandag 45 min step - utført!
Tisdag fri - uført!
Onsdag 45 min step - Utsatt til i morgen pga oppgaveskriving.
Torsdag fri - uvel og trøtt, trim avlyst
Fredag 45-60 min step - 60 min intensiv step utført!
Lørdag fri - 180 min intensiv husvask 1211 kcal
Søndag 45-60 min step - Utført i 60 min!


Ja, se det.. Litt rot i planene men likevel 3 trimrunder utført så langt. SKAL trimme i morgen .. jeg lover.. Så da blir det 4 trimrunder totalt av fire planlagte. Slett ikke verst om jeg må si det sjøl..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg

Sist redigert av Fjonken : 24-04-06 kl 12:09.
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat