Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 22:48   #61
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Av en eller annen grunn synes jeg ordet Vinterepler er litt fint, altså. Litt som et snev av varme og søte tider mitt på vinteren. Jeg vil definitivt være et Vintereple hvis jeg må være epleformet. Men til sommeren skal jeg være et jordbær. :har en plan:

Det har du rett i. Nå liker ikke jeg epler, men vintereple smaker verbalt godt i munnen.
Jeg vil definitivt være et vintereple, spist helt inn til kjernen

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Jeg vurderte å slenge på fjernkontrollen også, men så gjorde jeg det ikke siden den kom fra deg, hehe
Ellers er jeg stort sett fornøyd med kroppsformen min altså. Bare ikke når jeg prøver å handle klær eller ser meg i speilet.

Det er bare å trene! (Seriøst, jeg begynte med speiltrening for drøyt tjue kilo siden, det går seg til!).
Liker kroppsformen min, jeg også. Jeg har jo ikke så mye valg, ettersom det er den jeg har. Den er visstnok veldig trendy, bare synd jeg ikke er det .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat