Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 18:35   #1705
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei alle sammen!

Har lest meg opp siden sist....selvom dere skriver om utfordrende dager og dårlig følelse av tynn kropp, blir jeg i godt humør fordi komentarene er fulle av godt humør og god humor.....ser for meg Grotingeling i undertøy under en konferanse.....og Streber i fjorårets mega store badedrakt som henger og slenger rundt kroppen....fordi hun ikke fant en til den nye kroppen!!!! He,he,he! Takk for hjelpen med en god latter.............

Her er jeg skikkelig igang men mangler ennå noen gram på å begynne å endre tickeren min. Det går veldeig fort av igjen...sikkert mye vann fra påske, pluss at mamma kom tre dager etter påske og da var det kake og kaffe daglig om ikke mer......irriterende altså! Nå er jeg i "gamle og gode" modus igjen og er ved godt mot.

Titti: ...jeg er HELT sikker på at du blir drit-lekker, elegant og vakker den dagen du skal gifte deg...det var det å bli glad og førnøyd med hun nye tynne Titti som du er nå.....

Jeg skjønner alles føflelse om å føle seg tykkere i prøverommet. Jeg ser jo for meg at når jeg er ferdig slanket er det ingen ting som syntes gjennom gensere av bulker og sånn...men ser mange slanke mennesker ser naturlige ut med hvordan kroppen er med bh på, man ser jo tynne som også har hud som buler litt utenfor bh-er, bukser...da mener jeg slik naturelig "buling"....jeg tror det er viktig å tenke at mye med fasong skal være naturlig. Sånne fotomodeller som ikke huden rynker seg på magen når de sitter i lekre bikini'er og lener seg sånn avslappet over knærene er jo bare ikke fornuftig.....eller hva sier dere?!?

Ha en fortreffelig kveld kjære ED venninner

ADA: ...jeg etterlyser før-og etterbilde.......please.....

Streber: Ikke gi opp kles-shopping!

Popp: koselig å se deg igjen.....sammen klarer vi det. Regner med jeg kommer til å henge på forumet lenge jeg også Godt å ha det både på oppturer og nedturer

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat