Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-10, 10:17   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: All det fettet ...

Når man legger om til et kosthold med rene og naturlige matvarer, så vil kroppen gå gjennom en slags utrenskning, og det kommer gjennom der det kan komme, porer, svettekjertler, hårsekker, via avføring og urin. Mange opplever å få en noe fetere hud en liten stund. Det gjorde jeg selv de første ukene i ketose. Stinka svette, fikk mitt livs første ordentlige kviser, og hadde faktisk (æsj) svart menstruasjon! Kroppen fikk virkelig kvitta seg med slagg og avfall. Og det går mest sannsynlig over, og du kan til og med oppleve at huden ender opp med å bli bedre enn den var i utgangspunktet. Huden på kroppen min er i alle fall mye mykere og langt mindre tørr, og jeg bruker mindre hudkrem enn før!

I utgangspunktet behøver du bare å tenke på hvor mye kh du får i deg, at du ligger på femten, og ikke under (heller mer mellom femten og tjue), og at du spiser liberalt med fett. Om du har lyst til å avansere litt på det, så pleier et optimalt regnestykke å ligge på 75% fett, 20% protein og 5% karbohydrat. Men det viktigste i starten inntil du får mer feeling på kostholdet er å holde deg til det boka anbefaler av karber, spise fett og drikke nok vann. Lykke til

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat