Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 07:11   #20
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Shake på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Annhild, her.

Hvorfor kommer de som går på denne kuren i ketose da? Har du studert siden? Om du blir medlem så forteller de om ketose...å ikke minst hva som skjer i kroppen når du kommer i ketose. Min vennine har gått ned 7,5 kilo på 9 dager...å det har hun ikke gjort på de andre kurene hun har prøvd.

Fordi du spiser så lite at kroppen kommer i ketose. Ketose er ingen magisk greie, men en naturlig tilstand som skjer når du får for lite karbohydrater eller at du sulter deg.

Jeg tok i sin tid kontakt med de som står bak Campkilo og hva jeg skrev etterpå var dette:

Sitat:

Jeg sendte en e-post for å høre hva pulveret inneholder og fikk vite det. Det som står først på innholdsfortegnelsen er fruktose og det betyr at pulveret faktisk mest er sukker og ikke forenlig med lavkarbo i det hele tatt.

I tillegg så er den beste kickstarten å ta en Atkins induksjon, ren mat og masse grønt og jeg er overbevist om at man oppnår bedre resultat av det.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat