Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-10, 20:09   #14
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vann og vanndrikking

Opprinnelig lagt inn av EmilyB, her.

Jeg synes det, i alle tilfeller, er en god ide å lytte til kroppen om man klarer det. Jeg har ikke satt meg noe mål om hvor mye vann jeg skal drikke per dag - jeg drikker når kroppen min forteller meg at den er tørst

Enig. Er jeg tørst så betyr det at kroppen min vil ha vann. Er jeg ikke tørst er ikke kroppen i ferd med å bli uttørket heller - såpass vet den da helt av seg selv! Bare det å tro at kroppen selv ikke vet når den har behov for væske (eller annen næring) er å undervurdere kroppen stygt etter min mening.

Jeg prøver å bli flinkere til å lytte til hva kroppen har lyst på også, da er det nok ofte sånn at det er noe den trenger i det den har lyst på.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat