Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-14, 23:48   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Atopisk eksem borte :)

Omega3 + nok fett i kosten for meg. Ser jo i ettertid at eksemet startet samtidig som jeg hang meg på mine eldre søstre og kuttet ut smøret på skiva og gikk over til skummet melk - altså fettskremt. Jeg var 10 år da og samme vinter fikk jeg et hissig kløende utslett på en legg - dette var noen vintre på begge leggene, men mest på den høyre. Dette hadde jeg i over 20 år, hudleger ga meg bare kortison som ikke hjalp nevneverdig og ekle kremer som heller ikke hjalp noe særlig. Fikk en salve/krem som hjalp litt, men det kom stadig tilbake.

Nå tar jeg omega3 hver dag (litt over anbefalt dagsdose) + at jeg spiser en god del hvitost, makrell i tomat og har bremykt eller smør på skiva. Eksemet har jeg ikke hatt siden jeg begynte med det og heller ikke smertene jeg hadde i ledd og muskler siden jeg var rundt 20 år... Men om jeg slurver med omega3-tilskuddene en stund (1-2 uker) så kommer smertene tilbake - det har skjedd flere ganger!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat