Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-06, 16:49   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Candida-diett (CRC)

Opprinnelig lagt inn av Ruska

hehe, hvis du visste hva jeg spiste, valmulighetene jeg har, så hadde du kanskje syntes det var lite du også Nillemor
..

Skjønner hva du mener ! Med de restriksjonene er det søren ikke lett ! Jeg vet fra andre forum og her inne at candida hemmer vekttap ganske kraftig. Problemet med Candida diettene er at i arbeidet med å sparke ut den forhatte soppen og de begrensinger det gir i matvalget, så får mange ikke i seg nok næring. De mister matlysten (slik du gjør) og spiser dermed så lite at kroppen går på sparebluss. Mange legger PÅ seg isteden for å ta av fordi kroppen tror den sulter og sparer som bare f..... Det er mye vannvekt, - men allikevel ! Å ha mistet 2 kg på 3 uker er ikke mindre enn en bragd og noe å være stolt av !!

....det var igrunnen det jeg mente

Syns du er kjempeflink jeg Heier på deg !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat