Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-16, 10:55   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Treningsutfordring; kondis til sommeren 2016!

Jeg melder meg på fra neste uke!
Kondisen min har egentlig alltid vært overraskende bra (antagelig fordi kroppen har vært vant til å bære tungt), men jeg savner å bli svett og føle meg trent (bakdelen med å ha helt grei kondis, for da skal det litt til å få opp pulsen). Jeg har alltid trent, men de siste årene har det blitt nedprioritert fordi tida ikke strekker til, og fordi det lokale treningssenteret har mildt sagt merkelige timetider ift at majoriteten av kundegrunnlaget er pendlere og småbarnsforeldre. Man prioriterer ikke spinning onsdag klokka fem da liksom
Så da MÅ jeg komme over kjedsomheten ved egentrening, og komme i gang selv om jeg aldri kan få det samme kicket av det som av en god sentertime.
Satser på et par kveldsturer i uka på ski (evt sparkturer), og familietur en av helgedagene.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat