Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-12, 13:23   #13
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Opprinnelig lagt inn av Bonitta, her.

Ja, nå er det jo antall cm høyde på forsendelsen som ghjelder i tillegg, så portoen blir villere og villere...

Skulle ønske jeg ikke hadde lest dette i går kveld, for jeg ble så frustrert at jeg ikke fikk sove . Posten, med stadig mer elendig service og stadig mer ublu priser ...

(De har altså satt opp prisen på f eks 100-350 g fra 27 til 37 kr når den er over to cm høy, 50-100 g fra 15 til 32 og 20-50 g fra 14 til 30!!)

Tidligere har jeg kjøpt små, lette ting i bursdagsgaver o.l. for å ikke bruke opp gavebudsjettet på porto, nå må de visst være flate også ... Jeg strikker også og sender en del i posten, men til og med strikkede ting blir vel for høye nå. Noen som har en billig vakuumpakkemaskin til salgs?


Sist redigert av Huldr : 08-01-12 kl 13:37.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat